Sunday, January 08, 2012

ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ားကုိ အလႅာ့ဟ္အရွင္ျမတ္ ထိန္းသိန္းေစာင့္ေရွာက္ျခင္း

ယခုေဆြးေႏြးမည့္ အေႀကာင္းအရာသည္ကား “ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ားအား အလႅာ့ဟ္အရွင္ျမတ္မွ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ျခင္း” ဟူသည့္ က႑ပင္ျဖစ္သည္။ ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ားကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ျခင္းဟူသည့္ အခ်က္ကို နားလည္သေဘာေပါက္ႏိုင္ရန္ ဦးစြာကုရ္အာန္ က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ထားသည့္ စနစ္ကုိတင္ျပပါမည္။



စာ႐ႈသူမ်ားသိရွိၿပီးသည့္အတိုင္း အလႅာ့ဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္ကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ထားေတာ္မူသည္။ သို႔ေသာ္ စာ႐ႈသူသည္ အာလင္မ္မ်ား၊ ကာရီမ်ား၊ ဟာဖဇ္မ်ား၏ ေသလာ၀သ္ ျပဳရာတြင္ ေမ့ေလ်ာ့သြားျခင္း၊ မုရွာဗဟ္ တုိက္ခုိက္ျခင္းမ်ား ႀကားသိေနရသည္ မဟုတ္ပါေလာ ? ထို႔အတူ အခ်ိဳ႕အသိပညာနည္းေသာ သူမ်ားသည္ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို မွားယြင္းစြာ ဖတ္မိႀကသည္ မဟုတ္ပါေလာ။



အခ်ိဳ႕ ကာဟစ္ဗ္ မ်ားသည္ က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္ေရးသားရာ၌ မွားယြင္းစြာ ေရးသားခဲ့သည္ကို မေတြ႔မိသေလာ။ အခ်ိဳ႕ ကြန္ပ်ဴတာ ရိုက္သူမ်ားက အကၡရာမ်ားကုိ မွားယြင္းစြာ ရိုက္ခဲ့မိသည္ကိုလည္း မေတြ႔ရွိသေလာ? ဤစကားရပ္အားလံုး၏ တစ္ခုတည္းေသာ အေျဖမွာ

မွားယြင္းမႈျဖစ္ခဲ့သည္ဟုပင္ ေျဖဆုိရမည္။



ထုိအမွားမ်ိဳးသည္ ထာ၀ရအတြက္ အမွားမဟုတ္၊ အမွားကုိ သိ, သိျခင္း အမွန္ကို ျပင္ဆင္ႀကသည္။ ဤသုိ႔မွားယြင္းမႈ တစ္စံုတစ္ရာျဖစ္သည္ကုိ ေထာက္႐ႈ၍ အလႅာ့ဟ္အရွင္ျမတ္က ထိန္းသိမ္းျခင္းဟူသည့္ ကတိေတာ္ကို ရုပ္သိမ္းေတာ္မူလိုက္ၿပီဟုမဆုိအပ္။

ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္၌ မွားယြင္းခၽြတ္ေခ်ာ္မိႀကလွ်င္ အမွန္ျပင္ေပးႀကသူမ်ားအေၿမာက္အမ်ားရွိေနႀက၏။ သုိ႔ပါ၍ မွားယြင္းမႈသည္ အျမဲမတည္တဲ့ပဲ၊ အမွန္တရားသည္သာ ထာ၀ရ တည္တံ့လ်က္ရွိေနေပသည္။ အလႅာ့ဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို ထာ၀ရအတြက္ ထိန္းသိမ္းထားေတာ္မူသည္။



ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကို သိလာ၀သ္ ျပဳရာ၌ ခၽြတ္ေခ်ာ္မႈ ျဖစ္သည္ကို ေထာက္၍ ကုရ္အာန္မွားသည္ဟု မဆုိႏိုင္သကဲ့သို႔္ ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ား ဆင့္ဆုိရာ၌ ခၽြတ္ေခ်ာ္မႈ “ဇြအီဖ္၊ မြန္ကိရ္” ေရ၀ါယသ္မ်ားရွိေနျခင္းကုိေထာက္၍ ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ားသည္ ဒြိယသံသယ ျဖစ္စရာမ်ားျဖစ္သည္ဟု ဆုိလွ်င္ မ်ားမႀကာမီ ၄င္းတုိ႔သည္ ကုရ္အာန္ က်မ္းေတာ္ျမတ္ကိုလည္း ေ၀ဖန္တုိက္ခိုက္လာႀကေပလိမ့္မည္။

ဤသည္ ကုရ္အာန္ကို ဆန္႔က်င္ရန္ လမ္းေဖာင္ျခင္းမည္၏။



ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ကုိ ခၽြတ္ေခ်ာ္စြာ ဖတ္ရြတ္လွ်င္ အမွားေထာက္သူမ်ား ေခတ္တုိင္းတြင္ ရွိသကဲ့သုိ႔ ရာ၀ီ မ်ား၏ ခၽြတ္ေခ်ာ္မႈ မ်ားကုိ ေဖာ္ျပရန္ မုဟဒၵီးစ္ မ်ားသည္လည္း ေခတ္တိုင္းတြင္ ရွိေပသည္။ အလႅာ့ဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ေခတ္တိုင္းတြင္ မုဟဒၵီးစ္ မ်ားကုိ ထားရွိေပးေတာ္မူ၏ ။



အစၥလာမ္ကို မနာလို မုန္းတီးသူမ်ားက လုပ္ႀကံဖန္တီး၍ စစ္မွန္ ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ားထဲ၌ မိမိတုိ႔ ဖန္တီးထားေသာ ဟဒီးစ္ တုမ်ားကို ေရာေမႊထားလွ်င္လည္း မုဟဒီၵးစ္ မ်ားသည္ ဆန္ထဲမွ စပါးေစ့ကုိ ေကာက္ဖယ္လုိက္သကဲ့သို႔ ဖယ္ရွားပစ္ျခင္းျဖင့္ ဟဒီးစ္ အစစ္မ်ား ထဲမွ ဟဒီးစ္ အတုမ်ားကုိ ဖယ္ရွားပစ္လိုက္ျခင္းျဖင့္ အမွားသည္ ထာ၀ရ မတည္ႏိုင္ေတာ့ေခ်။

xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx

မုဖ္သီ ဃာဇီ မုဟမၼဒ္ တြိဳင္ယစ္ဗ္ ရွမ္စီ ၏ ဟဒီးစ္ျငင္းပယ္သူတုိ႔၏ စြပ္စြဲခ်က္ကို ေခ်ပျခင္း စာအုပ္မွ ကူးယူပါသည္။









မွ

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

ဟဒီးစ္ျငင္းဆန္ ကာဖြင္ရ္မွန္၏

ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး လက္ထက္ေတာ္ အခါသမယ တြင္ ရဟူဒီတစ္ေယာက္ႏွင္႕

မြတ္စလင္မ္တစ္ေယာက္ သည္ အမႈအခင္းတစ္ခု ျဖစ္ခဲ႕၏။

ေနာက္ဆံုးထုိအမႈႏွင္႕စပ္လ်ဥ္းၿ

ပီးတရားမွ်တစြာ အဆံုးအျဖတ္ေပးပါရန္

ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ၏ ေလွ်ာက္တင္ခ်က္အရ အမႈအခင္းကုိ စ-လယ္-ဆံုး

ကုိယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးကုိယ္တုိင္

သံုးသပ္ေတာ္မူၿပီးယဟူဒီအားအႏိုင္ေပးဆံုးျဖတ္ေတာ္မူခဲ႕ေလသည္။

ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး၏ စီရင္ခ်က္ကို ႀကားနားၿပီးေနာက္ အမႈရႈံးေသာ

မြတ္စ္လင္မ္သည္ ဟဇရသ္ အုိမရ္ သခင္ႀကီး ေနထိုင္ေသာ အိမ္ေတာ္ အနီးမွ

ျဖတ္သြားကာ ဟဇရသ္အုိမရ္ သခင္ႀကီး၏ ေနအိမ္တြင္ ေခတၱခဏ

နားလ်က္အမႈအခငး္ႏွင္႕စပ္လ်ဥ္းၿပီး ျပန္လည္ ေျပာျပခဲ႕ေလသည္။ ေနာက္ဆံုး

တြင္ ဟဇရသ္ အုိမရ္သခင္ႀကီးအား အသင္သည္ တခ်ိန္က အာရဗ္ႏိုင္ငံတြင္

ထင္ရွားေက်ာ္ေဇာ ေသာ တရားသူႀကီးတစ္ဦးျဖစ္ခဲ႕ပါသည္။ ကၽြႏု္ပ္ တုိ႕၏

အမႈကို ျပန္လွန္သံုးသပ္ စစ္ေဆးေပးပါဟု ေလွ်ာက္ထားရာ သခင္ႀကီးက ေခတၱခဏ

ဆုိင္းငံ႕ ဦးေလာ႕ ဟု ဆုိၿပီးေနာက္ အိမ္ေတာ္အတြင္းသို႕

၀င္ေရာက္သြားၿပီးေနာက္ ဓါးရွည္ကို ယူေဆာင္လာကာ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး၏

ဆံုးျဖတ္မႈကုိပယ္လ်က္ အယူခံ၀င္ေသာ သူ၏ လည္ပင္းကုိ ပိုင္းျဖတ္ေတာ္မူေလသည္။

ယင္းအေႀကာင္းကို ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးႀကားေတာ္မူရာ အဘယ္ေႀကာင္႕ ဤသို႕

ျပဳရသနည္းဟုေမးရာ အုိမရ္ သခင္ႀကီးက ယာရစူလ္လြလ္လာ ထုိသူသည္ မိမိကုိယ္ကုိ

မြတ္စ္လင္မ္ သက္၀င္ယံုႀကည္ပါသည္ဟု ဆုိလ်က္ နဗီသခင္၏

အဆံုးအျဖတ္စကားကုိပယ္ေသာသူျဖစ္ပါသည္။ မြတ္စ္လင္မ္

ဟုေႀကြးေႀကာ္ထားၿပီးေနာက္ရစူလ္ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္၏ အမိန္႕စကား ႀသ၀ါဒ ကုိ

ပစ္ပယ္လွ်င္ အဘယ္မွာလွ်င္စစ္မွန္ေသာ ယံုႀကည္သူ ျဖစ္ႏုိင္မည္နည္း။

ဤကဲ႕သုိ႕ နဗီသခင္ႀကီး၏ စကားကို ပယ္ဖ်က္ ျပစ္မွားေသာသူအား

မထားလိုေသာေႀကာင္႕ သုတ္သင္လုိက္ပါေႀကာင္း ေလွ်ာက္ထားရာ ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီး

နာႀကားေတာ္မူၿပီး ဆိတ္ဆိတ္ေနေတာ္မူသည္။



နဗီရစူလ္ စကားကုိ ျငင္းပယ္ ဖ်က္သူသည္ သာသနာ၏ ျပင္ပ သို႕

ေရာက္ရွိေနသူျဖစ္ေသာေႀကာင္႕ အုိမရ္သခင္က ကြပ္မ်က္ထုိက္သ ူျဖစ္သျဖင္႕

သုတ္သင္ခဲ႕ေလသည္။ ယေန႕ ဟဒီးစ္ေတာ္မ်ားအား အမ်ိဳးမ်ိဳး

စြပ္စြဲပုတ္ခပ္ေနေသာ အသင္းသားမ်ားအား အာလင္မ္ မ်ားလက္တြင္

သတ္ပုိင္ခြင္႕အာဏာမရွိသည္႕အတြက္ အာလင္မ္မ်ားက ကာဖြရ္အမိန္႕ေပးျခင္းကို

အဘယ္အျပစ္တင္ရန္ ထုိက္သနည္း။

တဒ္၀ီးေန႕ ဟဒီးစ္က်မ္း။

====================================================================================

အလ္ဟာဂ်္ေမာ္လာနာ မူစာေရးသားေသာ မဟာရစူလ္မုဟမၼဒ္၀င္ေမာ္ကြန္း က်မ္းမွ

ကူးယူတင္ျပသည္။
 









မွ

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

နမာဇ္ ဆိုင္ရာ အခ်ိန္မ်ား အေႀကာင္း

ဖေဂ်နမာဇ္ အခ်ိန္သည္ နံနက္

အာရုဏ္တတ္ခ်ိန္မွ စ၍ ေနမထြက္ မီ အလွ်င္အထိျဖစ္သည္။ (သိရ္ေမဇီ၊အဘူဒါ၀ူဒ္)

ည၏ ေနာက္ဆံုးပုိင္း လင္းကာနီးတြင္ အေရွ႕အရပ္မွ အလင္းေရာင္တစ္ခုသည္

တုိင္ကဲ႕သို႕ အေပၚသုိ႕ျမင္႕တတ္သြားသည္။ တစ္ဖန္ ထုိအလင္းေရာင္သည္ အေပၚမွ

ေအာက္သို႕ ဆင္းသက္လာသည္။ ၄င္းေနာက္ ေတာင္ႏွင္႕ေျမာက္သို႕

ျပန္႕ႏွံ႕သြားသည္။ ထုိအခ်ိန္သည္ ဆြဗ္ေဟဆြာဒိ(က္) အာရံုတတ္ခ်ိန္ျဖစ္သည္။

ထုိအခ်ိန္မွ စ၍ ဖေဂ် နမာဇ္ အခ်ိန္ စေလသည္။ (ဒုရ္ေရမုခ္သာရ္)



ဇဟိုရ္နမာဇ္ အခ်ိန္သည္ ေနမြန္းလြဲခ်ိန္မွ စသည္။ ၄င္းေနာက္ အရာ၀ထၳဳတုိင္း၏ အရိပ္သည္

မြန္းတည္႕ ခ်ိန္တြင္ရွိသည္။ အရိပ္အျမင္႕ 2 ဆ ရွိသည္႕ အခ်ိန္မတုိင္မီ အထိ

ဇဟိုရ္အခ်ိန္ က်န္ရွိေနသည္။ ေဆာင္းရာသီတြင္ ဇဟိုရ္နမာဇ္ကို

ေစာ္လွ်င္စြာဖတ္၍ ေႏြရာသီတြင္ ေနာက္ဆုိင္း၍ ဖတ္ျခင္းသည္ မြတ္စ္သဟဗ္

ျဖစ္သည္။ (ဒုရ္ေရမုခ္သားရ္)



အဆြရ္နမာဇ္ သည္

ဇဟိုရ္ခ်ိန္ ကုန္ဆံုးၿပီး အရိပ္ႏွစ္ျပန္ ရွိသည္႕ အခ်ိန္မွ စသည္။ ေနမ၀င္မီ

မလ်င္အထိ က်န္ရွိေနသည္။ ေနေရာင္သည္ အ၀ါေရာင္ မသန္းမီအလွ်င္

ေနလံုးေဖ်ာ႕ေတာ႕ေတာ႕မျဖစ္မီ အလွ်င္ အဆြရ္နမာဇ္ ဖတ္ျခင္းသည္ မြတ္စ္သဟဗ္

ျဖစ္သည္။ အ၀ါေရာင္ သန္းခ်ိန္က်မွ ၀တ္ျပဳျခင္း မကၠရူဟ္ျဖစ္သည္။

(ရွရ္ေဟဒါယာဟ္)



မဂ္ရိဘ္နမာဇ္ အခ်ိန္သည္

ေန၀င္ခ်ိန္မွ စ၍ အေနာက္ဘက္ အရပ္တြင္ အနီေရာင္ သည္ မုိးေကာင္းကင္ ေပၚ၌

ေပၚထြန္းၿပီးေနာက္ အျဖဴေရာင္အလင္းေပၚထြန္းသည္။ ၄င္းအျဖဴ ေရာင္က်န္ရွိေနသ၍

မဂ္ရိဘ္ အခ်ိန္သည္လည္း က်န္ရွိေနသည္။ မဂ္ရိဘ္နမာဇ္ကို

ေန၀င္ၿပီးလွ်င္ၿပီးျခင္း ဖတ္ျခင္းသည္ မြတ္စ္သဟဗ္ျဖစ္သည္။ (ဒုရ္ေရမြခ္သားရ္)

မဂ္ရိတ္နမာဇ္အတြက္ အဇာန္ဆုိၿပီးေနာက္ နမာဇ္(2)ရကအသ္ ဖတ္ႏုိင္သည္ခန္

ဆုိင္းငံ႕ေနျခင္းသည္ မကၠရူဟ္ မျဖစ္ေပ။ ၄င္းေနာက္ (2)ရကအသ္ ဖတ္ႏုိင္သည္

ထက္ပို၍ ဆုိင္းငံ႕ေနျခင္းသည္ မကၠရူဟ္သန္ဇီဟီျဖစ္သည္။

ထုိ႕ေနာက္ႀကယ္တာရာမ်ား စံုလင္စြာထြက္ေပၚ ခ်ိန္အထိ ဆုိင္းငံ႕၍ ဖတ္ျခင္းသည္

မကၠရူဟ္ သဟ္ရီမီျဖစ္သည္။ (ဒုရ္ေရမြခ္သားရ္)



အီရွာနမာဇ္ အခ်ိန္သည္ ေန၀င္ရာအရပ္ရွိ အျဖဴေရာင္အလင္းတန္းေပ်ာက္ကြယ္

သည္႕ အခ်ိန္မွစ၍

မနက္အာရုဏ္မတတ္မီ အလွ်င္ အထိ အခ်ိန္သည္ အီရွာ အခ်ိန္ ျဖစ္သည္။

အီရွာနမာဇ္သည္ ည၏ သံုးပံုတစ္ပံု ၌၀တ္ျပဳျခင္းသည္ မြတ္စ္သဟဗ္ျဖစ္သည္။

ည၀က္တြင္ ၀တ္ျပဳျခငး္သည္ မုဗာဟ္ျဖစ္သည္။ ထုိ႕ထက္ေနာက္က်၍ ၀တ္ျပဳျခင္းသည္

မကၠရူဟ္ သဟ္ရီမီ ျဖစ္သည္။ (ဒုရ္ေရမုခ္သားရ္)



၀ေတရ္နမာဇ္ အခ်ိန္သည္ အီရွာနမာဇ္၀တ္ျပဳၿပီးသည္႕ေနာက္တြင္ အစျပဳ၍ မနက္ အာရုဏ္မတတ္မီအလွ်င္အထိ၀တ္ျဖစ္သည္။

(အာလမ္ဂီရီ)



မုိးတိမ္မ်ားအံု႕ဆုိင္းေနပါက ဖေဂ်္နမာဇ္၊ ဇဟိုရ္နမာဇ္ႏွင္႕ မဂ္ရိဘ္

နမာဇ္တုိ႕ကုိ အနည္းငယ္ဆုိင္းငံ့၍ဖတ္ျခင္းႏွင္႕ အဆြရ္နမာဇ္ကို

ေစာလွ်င္စြာဖတ္ျခင္းသည္ မြတ္စ္သဟဗ္ျဖစ္သည္။ (ရွာမီက်မ္း)

နမာဇ္မ်ား၏ အခ်ိန္အတိအက်ကို သိရွိရန္ခက္ခဲပါက အထက္ပါ အတိုင္းက်င္႕ေဆာင္ရမည္ျဖစ္သည္။

၄င္းေနာက္ အခ်ိန္မ်ားကို နာရီ အစရွိသည္ တို႕ျဖင္႕ အတိအက်သိရွိႏိုင္ပါက

ေစာင္႕ဆုိင္း၍ ၀တ္ျပဳရန္မလိုအပ္ေပ။ ထုိ႕ေႀကာင္႕ နမာဇ္တုိင္းကို

သတ္မွတ္ခ်ိန္ အတြင္းဖတ္ရေပမည္။ (သဆြ္ဟီဟူလ္အပ္ယလာသြ္)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ကန္ဇြလ္မစာအိလ္ 1 မွ ကူးယူသည္
 









မွ

 

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

နမာဇ္၀တ္ျပဳျခင္းကုိ တားျမစ္ထားေသာ အခ်ိန္မ်ား

ေနထြက္ခ်ိန္၊

ေန၀င္ခ်ိန္၊ ေနမြန္းတည္႕ ခ်ိန္တြင္မည္သည္႕ နမာဇ္ မ်ိဳးကို မဆုိ

(သို႕မဟုတ္) စဂ်္ဒါဦးခ်ျခင္းကုိ တားျမစ္ထားသည္။ ဂ်နာဇာ နမာဇ္ ဖတ္ျခင္းကို

လည္း တားျမစ္ထားသည္။ နံနက္ အာရုဏ္တတ္ၿပီး သည္႕ အခ်ိန္မွ စ၍ ေနထြက္သည္႕

အခ်ိန္ အထိ ဖေဂ် နမာဇ္ စြႏၷသ္ 2 ရကအသ္ အျပင္ အျခား နဖိလ္ နမားဇ္မ်ား

ဖတ္ျခင္း၊ အဆြရ္နမာဇ္ ၀တ္ျပဳၿပီးသည္႕ ေနာက္ ေန၀င္သည္႕ အခ်ိန္ထိလည္းေကာင္း၊

ခြသ္ဗာ မ်ား ဖတ္ႀကားခ်ိန္တြင္လညး္ေကာင္း၊ ေနထြက္ၿပီးေနာက္ အိဒ္ေန႕မ်ားတြင္

အိဒ္နမာဇ္မ်ား ၀တ္ျပဳၿပီးသည္အထိ နဖိလ္နမာဇ္မ်ား၊ စြႏၷသ္နမားဇ္ မ်ား

၀တ္ျပဳျခင္းႏွင္႕ နဖိလ္ စဂ်္ဒါ ဦးခ်ျခင္းမ်ား လံုး၀ မပုိင္။ သို႕ရာတြင္

ကဇြာနမာဇ္မ်ား၊ ဂ်နာဇာနမာဇ္မ်ားဖတ္ျခင္း၊ ၄င္းေနာက္ သိလာ၀သ္၏ စဂ်္ဒါကို

ျပဳပုိင္ခြင္႕ရွိသည္။ သုိ႕ေသာ္ အဆြရ္နမာဇ္ ၿပီးေနာက္ ေနလံုး၏ အေရာင္

ေပ်ာ႕၍ အေရာင္ေျပာင္းသြားခ်ိန္တြင္

ယခုေရာက္ရွိလာသည္႕ ဂ်နာဇာဟ္ မဟုတ္ဘဲ ယခင္က ဂ်နာဇဟ္ ဖတ္ျခင္း၊ ယခုေသလာ၀သ္ ၏

စဂ်္ဒဟ္ ဦးခ်ျခင္းမဟုတ္ပဲ အရင္က ဖတ္ခဲ႕သည္႕ ေသလာ၀သ္၏ စဂ်္ဒါ ဦးခ်ျခင္း

မပိုင္။ အကယ္၍

ယခုအခ်န္တြင္ ေရာက္လာသည္႕ ဂ်နာဇာနမာဇ္ ဖတ္ျခင္းႏွင္႕ ယခုဖတ္လိုက္ေသာ

ေသလာ၀သ္၏ စဂ်္ဒါ အတြက္ ဦးခ်ျခင္းျဖစ္ပါက ပိုင္သည္။







×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

အလ္ဟဂ်္ေမာ္လာနာ မုဖ္သီရွမ္ရြတ္ဒိုဟာ ၏ ကန္ဇုလ္မစာအိလ္ အတြဲ (1) မွ ကူးယူတင္ျပပါသည္။ 
 









မွ

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...