Tuesday, March 08, 2011

တစ္ေန႔တစ္ခါ ေနပါ

ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏ အၾကီးဆံုးေသာအလုပ္မွာ မႈန္မႊားမႊားသာျမင္ရေသာ အေဝးက အျဖစ္အပ်က္ကို လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္ရန္ မဟုတ္၊
ယခုလက္ရွိ ထင္ရွားေသာ ကိစၥသာျဖစ္သည္။
လြန္ခဲ့တဲ့ အတိတ္ကာလဆိုတဲ့ တံခါးကိုပိတ္လိုက္ၾကစမ္းပါ၊ ျပီးေတာ့တစ္ခါ ေနာက္ထပ္ မေရာက္လာေသးတဲ့ အနာဂတ္ကာလ ဆိုတာကိုလည္း တံခါးပိတ္လိုက္ၾကစမ္းပါ၊ ေသေၾကပ်က္စီး ေရြ႕လ်ားသြားျပီဆိုတာ လူတိုင္းသိေနတဲ့ မေန႔၊ မေန႔၊ မေန႔႔ကေပါင္းမ်ားစြာတို႔ရယ္၊ မေပၚလာေသးဘူး၊ မေမြးဖြားေသးဘူဆိုတာ လူတိုင္းသိေနတဲ့ နက္ျဖန္၊ နက္ျဖန္၊ နက္ျဖန္ေပါင္းမ်ားစြား
တို႔ရယ္။ အဲဒါေတြဟာ က်ဳပ္တို႔နဲ႔မဆိုင္ဘူး၊ ျပီးတာလည္းျပီးျပီ၊ မျပီးပါနဲ႔လို႔ မတားနုိင္ဘူး၊ မျဖစ္ေသးတာကိုလည္း ဘာျဖစ္မွန္း မသိေေသးေတာ့ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္ျပီး စိတ္ေမာေနဖို႔လိုမလဲ ဒီေတာ့ က်ဳပ္တို႔မွာဘာပဲ ကိုယ္ပိုင္ပစၥည္းအျဖစ္နဲ႔ က်န္ခဲ့သလဲ၊
ဒါကေတာ့ တျခားမဟုတ္ပါဘူး၊ သည္ေန႔၊ ယေန႔၊ ယခု ဆိုတာပဲေပါ့၊ လူေတြနဲ႔ အသက္ဆိုင္ဆံုးက မ်က္ေမွာက္ ပစၥကၡပါပဲ၊
ေနာင္ေရးကိုေတြးျပီး ပူေနတဲ့လူဟာ အအိပ္ပ်က္၊ အစားပ်က္နဲ႔ အားအင္ေလ်ာ့ပါျပီး အလကားသက္သက္ ဒုကၡေရာက္ရတယ္၊
ျပီးခဲ့တဲ့ အတိတ္ကာလအျဖစ္အပ်က္ကို ျပန္ျပီးေတြေတာတမ္းတ လြမ္းဆြတ္ေနရင္ေတာ့ ဘယ္မွာ အက်ဳိးထူးဦးမွာလဲ၊
ဒါေၾကာင့္ အတိတ္နဲ႔အနာဂတ္တို႔ကို အသာကေလး တံခါးပိတ္ျပီး တစ္ဘဝမွာ တစ္ေန႔စာကေလး အကန္႔လိုက္လုပ္ျပီးေနၾကစမ္းပါ၊
မနက္ျဖန္အတြက္ စဥ္းစားပါ။ သို႔ေသာ္ နက္ျဖန္အတြက္ၾကဳိ၍ မပူပန္ပါႏွင့္။
နက္ျဖန္အတြက္ ၾကဳိတင္ျပင္ဆင္မႈျပဳပါ။ သို႔ေသာ္ နက္ျဖန္ ဘာမ်ားျဖစ္ပါမလဲဟု ေတြးေတာေၾကာင့္ၾကျခင္း မရွိပါႏွင့္။
အလုပ္အကိုင္ လုပ္ရာမွာလဲ ဘယ္ေလာက္ပဲ အလုပ္မ်ာူမ်ား စိတ္မရႈပ္ဘဲ အလုပ္တစ္ခုျပီးမွ တစ္ခု က်က်နနလုပ္တဲ့ အက်င့္ကေလးယူးထားပါ။
ကြ်ႏု္ပ္တို႔သည္ ယခုအခါ ဘယ္ေနရာ၌ တည္ေနၾကပါသလဲ၊ ရွည္လ်ားလွေသာ သံသရာကာလၾကီး၏ အလယ္တြင္ တည္ေနၾကသည္ဟု
ဆိုႏုိင္ေပသည္။ အဓြန္႔ရွည္ၾကာေသာ အတိတ္ကာလ လဟာျပင္က်ယ္ႏွင့္ အဆံုးအဆမရွိေသာ အနာဂတ္ကာလ အဏၰဝါေဗြၾကီး
ႏွစ္ခုစပ္ၾကား၌ရွိေသာ က်ဥ္းေျမာင္းလွသည့္ ပစၥဳပၸန္ကာလကေလးတြင္ တည္ေနၾကေလသည္။ ထိုသို႔ တည္ေနရာမွ တစ္ဖက္ေသာ အတိတ္ကာလ လဟာျပင္က်ယ္ၾကီးဘက္သို႔ လွမ္းလိုက္ပါမႈ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ဒုကၡေရာက္၍ အက်ဳိးကင္းမဲ့ေခ်သည္။
အနာဂတ္အဏၰဝါၾကီးထဲသို႔ ေျခစံုပစ္၍ကူးလွ်င္လည္း စံုးစံုးမျမဳပ္ေတာ့မည္ ဧကန္ပင္တည္း။ သို႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔ႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ ပစၥဳပၸန္ကာလကေလးတြင္ ခိုင္ခိုင္မာမာရပ္တည္ေနၾကရန္ သင့္လွေပသည္၊
ယခုလက္ငင္းအေျခအေနသည္ ဆင္ျခင္တံုတရားႏွင့္သံုးသပ္ၾကည့္လွ်င္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္၏။
လူ႔ဘဝအသက္တာ ရွည္လွသည္မဟုတ္ကို သတိျပဳ၍ ေနရခိုက္တြင္ က်က်နန ေနၾကစမ္းပါ။ ယေန႔ ေနရမည့္ အေရးကို ယေန႔မေနဘဲ
ရက္ေရႊ႕ကာ ေနာက္ေန႔ ေကာင္းႏိုးႏိုးႏွင့္ ေရာင့္ရဲမႈ ကင္းမဲ့ေနၾကေသာေၾကာင့္ လူတို႔သည္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈႏွင့္ ေတ့လြဲျဖစ္ၾကရေလသည္။


( မိတ္ေဆြ၊ ေသာကကို ပယ္ေဖ်ာက္လိုပါသလား၊ သို႔ဆိုလွ်င္ ဆာေအာ့စလား ေျပာသကဲ့သို႔ အတိတ္ အနာဂတ္တို႔ကို
တံခါးပိတ္ျပီး တစ္ေန႔လံုးေနျခင္း ျဖင့္သာေနပါလာ)
ျပီးေတာ့ ေအာက္ပါေမးခြန္းမ်ားကို ေျဖၾကည့္စမ္းပါေလ။


၁။ ငါသည္ ပစၥဳပၸန္ကာလမွ် မေနဘဲ ေနာင္ေရးကိုေတြးျပီ ပူပန္ေနသလား။ စိတ္ကူးယဥ္ျပီး အိမ္မက္ေကာင္း မက္ေနသလားဒ


၂။ ငါ အခု အခိုက္အတန္႔ကေလးကို ေက်ေက်နပ္နပ္မခံစားဘဲ လြန္ခဲ့တဲ့ အတိတ္အျဖစ္အပ်က္ေတြကို ေတြူျပီ စိတ္ညစ္ညူးေနသလား။


၃။ ငါ မနက္အိပ္ရာထရင္ သည္ေန႔ကို စံစားမယ္လို႔ သႏၷိဠာန္ခ်သလား။ သည္ေန႔မွာရွိတဲ့ ၂၄ နာရီးလံုးကို ေက်နပ္ေအာင္
အသံုးျပဳမယ္ ၾကံရြယ္ပါရဲ့လား။


၄။ ငါဟာ တစ္ေန႔လံုး ေနျခင္းစနစ္အရ အက်ဳိးထူးရပါ့မလား။


၅။ ငါသည္ အလုပ္ကို ဘယ္ေတာ့စလုပ္မွာလဲ။ ေနာက္အပတ္လား၊ နက္ျဖန္လား၊ ယေန႔လား။




ေဒးလ္ ကာနက္ဂ်ီ ေရး၍ / တက္တိုး ျမန္မာျပန္သည္။ ေသာကကင္းေဝးေနႏိုင္ေရး.........အခန္း ၁


အခ်ဳပ္အားျဖင့္ျပန္လည္၍ေရသားေဖၚျပပါသည္။..ျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွလံုးသား..

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

Monday, March 07, 2011

လႊစာကို ထပ္ျပီး လႊမတိုက္ပါႏွင့္

ငါ ယခု ေသာကျဖစ္ေနသည့္ အေၾကာင္းအရာသည္ ငါ့အဖို႔ မည္မွ်တန္းဖိုးရွိသနည္း။


ငါ့ ေသာကကို မည္သည့္အရာတြင္ ကန္႔သတ္ျပီး ေမ့ေပ်ာက္ပစ္လိုက္ရမည္နည္း။


ငါ ေသာက မပိုသင့္ပါလ်က္ႏွင့္ ပိုေနသလား။

 အလုပ္မ်ားမ်ားလုပ္ျပီ ေသာကကို စိတ္တြင္းမွ ႏွင္ထုပ္ပစ္လိုက္ပါ ။ အလုပ္မ်ားမ်ား လုပ္ျခင္းးသည္ ေသာကေပ်ာက္ နတ္ေဆးေက်ာ္ပင္ ျဖစ္သည္။

အေသးအဖြဲႏွင့္ ပတ္သက္ျပီ ေရးၾကီးခြင့့္က်ယ္ လုပ္မေနပါႏွင့္။ အေသးအဖြဲကိစၥကေလးေတြက သင့္ဘဝကို အစတံုးမပစ္ပါေစႏွင့္။

အၾကမ္းဖ်င္းသေဘာႏွင့္ တြက္ျပီး ဒါဒီလိုျဖစ္ရင္ ဘယ္ေလာက္ အထိ ေရာက္မွာလဲ ဆိုသည္ကို တြက္ၾကည့္ပါ။

မလႊဲမေရွာင္သာသည့္ ကိစၥမ်ဳိးမွာ ျဖစ္သမွ်အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္း သေဘာထားလိုက္ပါ။

ေသာကကို ကန္႔သတ္လိုက္ပါ။ ငါဘယ္ေလာက္အထိသာ စိတ္ဒုကၡခံႏုိင္မယ္၊ သည့္ထက္ေတာ့ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ် မခံႏိုင္ဘူးဟု
အတိအက် ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါ။

ျပီးတာ ျပီးပါေစေတာ့ဆိုသည့္ သေဘာထားမ်ဳိးကို အျမဲထားပါ။ လႊစာကို ထပ္ျပီး လႊမတိုက္ပါႏွင့္။




ေဒးလ္ ကာနက္ဂ်ီ ေရး၍ / တက္တိုး ျမန္မာျပန္သည္။ ေသာကကင္းေဝးေနႏိုင္ေရး
အပိုင္း ( ၃ )

 *ျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွလံုးသား*

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

Monday, February 28, 2011

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ အပိုင္း ( ၁ ) က႑ ( ၂ )ဇကာသ္၊စြဒကဟ္ႏွင့္ ခိုင္ရာသ္ လႈဒါန္းျခင္၊

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာမ်က္ႏွာေခါင္းစဥ္သို႔

အပိုင္း ( ၁ )အျပင္ပိုင္းက်င့္စဥ္မ်ားအတြက္ အေျခအျမစ္တရား ( ၁၀ )ပါး။မွ က႑(၂)


၂။ ဇကာသ္၊စြဒကဟ္ႏွင့္ ခိုင္ရာသ္ လႈဒါန္းျခင္၊

ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္ စူရဟ္(၂)အာယသ္(၂၆၁)တြင္ မိမိတို႔၏ ဥစၥာပစၥည္းမ်ားကို အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ လမ္းေတာ္၌
ေပးကမ္းလႉဒါန္းသံုးစြဲသူတို႔၏(အလႉပစၥည္းမ်ားသည္)အၾကင္မ်ဳိးေစ့ႏွင့္အလားတူ၏ ယင္းမ်ဳိးေစ့သည္ ေကာက္ႏွံခုနစ္ႏွံကိုေပါက္ေရာက္ေစ၏။ ထိုေကာက္ႏွံအသီးသီးတို႔တြင္ေစ့ေပါင္းတစ္ရာစီရွိ၏။ စင္စစ္အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္
မိမိႏွစ္လိုေတာ္မႈေသာသူတို႔အဖို႔(ယင္းကဲ့သို႔ပင္)ဆထက္ထမ္းပိုးတိုးပြားေစေတာ္မႈေလသည္။အၾကာင္းမွာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္
ရက္ေရာစြာေပးသနားေတာ္မႈေသာအရွင္၊ အရာခပ္သိမ္္းတို႔ကို အၾကြင္းမဲ့သိေတာ္မႈေသာအရွင္ျမတ္ျဖစ္ေတတာ္မႈ၏။ဟုပါရွိ၏။


တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)က မိမိတို႔၏ဥစၥာပစၥည္းမ်ားကို အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ လမ္ေတာ္၌ ရက္ရက္ေရာေရာ လႉဒန္းသံုးစြဲသူမ်ားသည္
ပ်က္စီးဆံုးရႈံးျခင္မွ လြတ္ေျမာက္ၾကလိမ့္မည္ ဟုမိန္႔ၾကားေတာ္မႈခဲ့သည္။


စြဒကဟ္၊ ခိုင္ရာသ္ ေပးလႈဒါန္းျခင္းမ်ားျဖင့္ ဆင္းရဲသားတို႔၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားျပည့္ဝေစသည္သာမက သက္ရွိသတၱဝါအေပါင္းတို႔၏
လိုအပ္ခ်က္မ်ားပင္လွ်င္ျပည့္ဝႏုိင္ၾကျပီး၊ အငတ္ေဘးမွ ကင္းေဝးႏိုင္ၾကေသာေၾကာင့္ လႉဒါန္းေပးကမ္းျခင္းသည္
အစၥလာမ္သာသနာ၏ မ႑ိဳင္တစ္ခုျဖစ္သည္။


မိမိပိုင္ဆိုင္သည့္ ပစၥည္းဥစြာမ်ားကို အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏လမ္းေတာ္၌ သံုးစြဲလႉဒါန္းရသည့္ ဒုတိယအေၾကာင္းရင္းတစ္ရပ္မွာ
အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ အဖန္ဆင္းခံမ်ားသည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အား ခ်စ္ၾကရမည္ဟု ရွရီအသ္ တရားေတာ္တြင္
လာရွိထားေပသည္။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က မိမိအား ခ်စ္ၾကပါသည္၊ မိမိအေပၚ အီမန္သက္ဝင္ယံုၾကည္ၾကသည္ဟု ေၾကြးေၾကာ္လ်က္ရွိၾကသူတို႔အား ၎တို႔သည္ မည္မွ်မွန္ကန္သည္ကို စမ္းသပ္လိုသျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ထိုသူတို႔၏အခ်စ္ႏွင့္
အီမန္သက္ဝင္ယံုၾကည္မႈ၏ အဆင့္အတန္း၊ အရည္အေသြးကို တိုင္တာဆန္းစစ္လိုသျဖင့္လည္းေကာင္း ပစၥည္းဥစြာမ်ားကို
အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ လမ္းေတာ္တြင္ လႉဒန္းသံုးစြဲၾကရမည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူထားျခင္းျဖစ္၏။ ဤသို႔ မသံုးစြဲမလႉဒန္းဘဲ
ႏွေျမာတြန္႔တိုျခင္းသည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အား မခ်စ္ျခင္း၊ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အေပၚ အီမန္သက္ဝင္ယံုၾကည္မႈမရွိျခင္း၏သက္ေသျဖစ္၏။

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာအုပ္မွ... အခ်ဳပ္အားျဖင့္ျပန္လည္၍ေရသားေဖၚျပပါသည္။..ျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွလံုးသား....

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာမ်က္ႏွာေခါင္းစဥ္သို႔

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

Thursday, February 24, 2011

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ အပိုင္း ( ၁ ) က႑ ( ၁ ) စြလာသ္ ဝတ္ျပဳျခင္း

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာမ်က္ႏွာေခါင္းစဥ္သို႔
အပိုင္း ( ၁ )
အျပင္ပိုင္းက်င့္စဥ္မ်ားအတြက္ အေျခအျမစ္တရား ( ၁၀ )ပါး။မွ က႑  ၁

၁ ။ စြလာသ္ ဝတ္ျပဳျခင္း

အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အား သတိရ တသရန္အလို႔ငွာ စြလာသ္ ဝတ္ျပဳၾကကုန္ ဟုကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္တြင္ ပါရွိ၏။
တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)ကလည္း စြလာသ္ေဆာက္တည္ျခင္းသည္ အစၥလာမ္သာသနာ၏ မ႑ိဳင္ပင္ျဖစ္၏ ဟုမိန္႔ၾကားေတာ္မူခဲ႔၏။ စြလာသ္ ဝတ္ျပဳရာ၌ ဝတ္ျပဳသူသည္ အနႏၱတန္ခိုးေတာ္ရွင္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ထံ တင္ေလွ်ာက္ျခင္းျဖစ္သည္ အားေလွ်ာ္စြာ မိမိဝတ္ျပဳလ်က္ရွိသည့္ စြလာသ္သည္ မည္မွ် အဆင့္အတန္း မီသည္၊
မမီသည္၊ မည္မွ် အရည္အေသြးရွိသည္ မရွိသည္၊ ဆိုသည့္ အခ်က္ကို ဂရုျပဳ ဆန္းစစ္ရန္လိုေပသည္။
အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က စြလာသ္ ဝတ္ျပဳျခင္းကို မွန္ကန္စြာႏွင့္ အရည္အေသြးျမင့္မားစြာ ေဆာက္တည္ရန္
အမိန္႔ေပးထားေတာ္မူေလရာ စြလာသ္ ဝတ္ျပဳျခင္းဆိုင္ရာ စည္းကမ္းခ်က္ အားလံုးကို တိက်စြာ လိုက္နာက်င့္သံုးရမည္ျဖစ္၏။ ဤတြင္ အထူးဂရုျပဳသင့္သည့္အခ်က္ ( ၃ ) ခ်က္ရွိသည္ ။
ယင္းတို႔မွာ ( ၁ ) ဝုသူေရသန္႔စင္မႈကို ေသခ်ာစြာ ျပဳလုပ္ျခင္း ( ၂ ) စြလာသ္ ဝတ္ျပဳမႈကို ေသခ်ာစြာျပဳလုပ္ျခင္းႏွင့္ ( ၃ ) စြလာသ္ ဝတ္ျပဳရာတြင္ ထားရွိရမည့္ စိတ္ေနသေဘာထား မွန္ကန္ျခင္းတို႔ျဖစ္၏။
 
( ဝုသူေရသန္႔စင္မႈကို ေသခ်ာစြာ ျပဳလုပ္ျခင္း )

၁ ။ ဝုသူေရသန္႔စင္ရာတြင္ စြႏၷသ္ႏွင့္ မြတ္စ္သဟဗ္ က်င့္စဥ္အားလံုးကို က်င့္ေဆာင္ရမည္။
၂ ။ ကိုယ္ခႏၶာအစိတ္ပိုင္းတိုင္းကို ေဆးေၾကာရာတြင္ ဟဒီးဆ္ က်မ္းလာ ဆုမြန္ဒုအာမ်ားကို ဖတ္ရြတ္လ်က္ေဆးေၾကာရမည္။
၃ ။ စြလာသ္ ဝတ္ျပဳရာတြင္ အသံုးျပဳသည့္ အဝတ္အထည္မ်ား သန္႔ျပန္႔ရမည္။
၄ ။ ဝုသူေရသန္႔စင္ရာတြင္ အသံုးျပဳသည့္ေရသန္႔စင္ရမည္။

  ( စြလာသ္ ဝတ္ျပဳျခင္း၏ ဝိညာဥ္ႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ )

အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ သတၱဝါတိုင္းကို ရုပ္ႏွင့္နာမ္(ဝိညာဥ္) ဟူ၍ ခ်ီးျမႇင့္ထားေတာမူ၏။
စြလာသ္ ဝတ္ျပဳရာ၌ စိတ္ေစတနာျဖဴစင္ျခင္း၊ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ ဝတ္ျပဳျခင္းတို႔သည္ စြလာသ္၏
နာမ္(ဝိညာဥ္)ျဖစ္ၾကျပီး၊ စြလာသ္ ဝတ္ျပဳ၌ ကိယမ္ရပ္ျခင္း၊ ကအ္ဒဟ္ထိုင္ျခင္းတို႔သည္ စြလာသ္၏
ရုပ္(ခႏၶာ)ျဖစ္၏။ ရုကူးအ္ဦးညြတ္ျခင္းႏွင့္ စဂ်္ဒဟ္ဦးခ်ျခင္းတို႕သည္ စြလာသ္၏ ဦးေခါင္းႏွင့္ ေျခလက္အဂၤါရပ္မ်ားျဖစ္၏။ စြလာသ္ တြင္း၌ ဇစ္က္ရ္(အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အား တသမႈမ်ား)ႏွင့္
သပ္စ္ဗီးဟ္(အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ သန္႔ျပန္႔စင္ၾကယ္ေၾကာင္း ထုတ္ေဖၚဝန္ခံမႈ) တို႔သည္
စြလာသ္၏ မ်က္စိ၊ နား စသည့္အဂၤါရပ္မ်ားပင္ျဖစ္၏။ ဇစ္က္ရ္၊ သပ္စ္ဗီးဟ္တို႔၏ အနက္ အဓိပၸါယ္မ်ားကို
နားလည္ သေဘာေပါက္ျခင္းသည္ အဆင္းအာရုံ၊ အသံအာရုံမ်ားျဖစ္၏။
စြလာသ္ ဝတ္ျပဳျခင္းကို ေအးေဆးစြာႏွင့္ ရိုက်ဳိးစြာျဖင့္ ျပဳလုပ္ျခင္းမွာ စြလာသ္၏
လွပတင့္မႈ အေရာင္အဆင္းရွိမႈ၊ အရည္အေသြးျပည့္ဝမႈတို႔ပင္ျဖစ္၏။

( စြလာသ္ ဝတ္ျပဳရာ၌ စိတ္ဝင္စားမႈ ရယူနည္း )

အစကနဦးတြင္ မည္သည့္ဘက္သို႔မွ စိတ္မပ်ံ႕လြင့္ဘဲ တစ္စိတ္တစ္လက္တည္း စြလာသ္ဝတ္ျပဳရန္ ခက္ခဲေပမည္။ သို႔ရာတြင္ေလ့က်င့္ေဆာက္တည္ပါက တစ္ျဖည္းျဖည္း စိတ္တည္ျငိမ္မႈ အေလ့အက်င့္ရသြားမည္ျဖစ္၏။ ဥပမာအားျဖင့္ မိမိဝတ္ျပဳမည့္ စြလာသ္ ( ၄ ) ရကအသ္တြင္
စိတ္တည္ျငိမ္မႈကို ရယူႏုိင္ရန္ ၾကဳိးစားမႈကို ေလ့က်င့္ပါ။ စြလာသ္ဝတ္ျပဳမႈ  ျပီးေျမာက္သြားေသာအခါ
ရကအသ္မည္မွ်တြင္ စိတ္တည္ျငိမ္ မရရွိခဲ့သည္ကို ျပန္လည္သံုးသပ္ ဆန္းစစ္ၾကည့္ပါ
ႏွစ္ ရကအသ္၌သာ စိတ္တည္ျငိမ္မႈရွိျပီး က်န္ႏွစ္ရကအသ္တြင္ စိတ္တည္ျငိမ္မႈ မရွိခဲ့ပါက
စိတ္မတည္ျငိမ္ဘဲ ဝတ္ျပဳလိုက္ေသာစြလာသ္ႏွစ္ရကအသ္အစား နဖ္လ္ စြလာသ္ႏွစ္ရကအသ္ကို
စိတ္ပါဝင္စားစြာျဖင့္ ထပ္မံဝတ္ျပဳရမည္။
အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ ေလ်ာ့နည္းေနသည့္ ဖြရ္သ္ြ ဝတၱရားမ်ားကို နဖ္လ္အပို စြလာသ္မ်ားျဖင့္
အားျဖည့္ လက္ခံေတာ္မႈလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ရေပသည္။


အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာအုပ္မွ... အခ်ဳပ္အားျဖင့္ျပန္လည္၍ေရသားေဖၚျပပါသည္။.............ျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွလံုးသား....

အစၥလာမ္ ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာမ်က္ႏွာေခါင္းစဥ္သို႔

 

 

အစၥလာမ္ႏွင့္ သူေတာ္ေကာင္းက်င့္စဥ္ စာအုပ္ကို PDF DOWNLOANDS လုပ္ယူးႏိုင္ပါသည္  ဘာသာျပန္ဆိုသူ....မြဖ္သီးႏူးရ္မုဟမၼဒ္"

 

If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>

Saturday, February 19, 2011

ေခတ္သစ္စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားဆိုင္ရာ မဆ္အလဟ္-ဓမၼသတ္မ်ား










If you like this please Link Back to this article...


ဆက္ဖတ္ရန္>>>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...