Saturday, May 14, 2011

ေဆြမ်ဳိးညာတိတို႔၏ ဝတၱရားမ်ား

ေဆြမ်ဳိးညာတိတို႔၏ ဝတၱရားမ်ားကိုလည္ေက်ပြန္ရမည္။ အေၾကာင္းမွာ ကုရ္အာန္က်မ္းေတာ္ျမတ္ႏွင့္ ဟဒီးဆ္ၾသဝါဒေတာ္မ်ာ၌
လာရွိသည့္ ရဟ္မ္ ဟူသည့္ အရဗီ ေဝါဟာရ၏ အနက္အဓိပၸါယ္မွာ နီးကပ္ျခင္း၊ နီးစပ္ျခင္း၊ ျဖစ္ျပီး၊
အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ ရဟ္မာန္း ဟူေသာဂုဏ္ရည္ေတာ္ႏွင့္ အထူးဆက္ႏြယ္မႈရွိေပသည္။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က
ဟဒီးဆ္ကုဒုစီတြင္ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္မူသည္မွာ အၾကင္သူသည္ ရဟ္မ္ ႏွင့္ဆက္ႏြယ္၍ေနလွ်င္ ငါသည္လည္း ၎ႏွင့္
ဆက္ႏြယ္၍ေနေတာ္မူမည္။ အေၾကာင္း သူသည္ေဆြမ်ဳိးျဖတ္က ငါအရွင္သည္လည္း ၎ႏွင့္အဆက္ျဖတ္ေတာ္မူမည္၊
ဟု၍ျဖစ္၏။ ( သစ္ရ္မိဇီက်မ္း )

တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)က အမ်ဳိးဆက္ေသာသူ၏ အသက္သည္ ရွည္လ်ား၏။ ( ဗုခါရီက်မ္း၊ မြတ္စလင္မ္က်မ္း )

ႏွစ္ေပါင္းငါးရာအကြာအေဝးမွပင္ ရႏိုင္သည့္ ဂ်ႏၷသ္သုခဘံု၏ ေမႊးရနံ႔မ်ားကို ေဆြမ်ဳိးျဖတ္သူ၊
ရႈရႈိက္ခံစားရလိမ့္မည္မဟုတ္ဟု မိန္႔ေတာ္မူခဲ့၏။ ( သြဗရာနီက်မ္း )

တမန္ေတာ္ျမတ္(ဆြ)က မိဘႏွစ္ပါးတို႔အား ေကြ်းေမြးျပဳစု၊ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းသည္ စြလာသ္ဝတ္ျပဳျခင္း၊
စိြယာမ္ဥပုသ္ေစာင့္ထိန္းျခင္း၊ ဟဂ်္ႏွင့္အြန္ရဟ္တို႔ကို ျပဳလုပ္ျခင္း၊ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ လမ္းေတာ္၌ စစ္ပြဲဆင္ႏြဲျခင္း၊
စသည့္က်င့္စဥ္မြန္တို႔ထက္သာ၍ျမတ္၏။( အဗူဟအ္လာက်မ္း၊ သြဗရာနီးက်မ္း )

မိခင္၏ဝတၱရားသည္ ဖခင္၏ဝတၱရားထက္ ႏွစ္ဆပို၏။( အစ္ဗ္ႏုမနီးအ္က်မ္း )

မိဘတို႔သည္ မိမိတို႔ အသက္ထင္ရွားရွိစဥ္ ကာလ၌ သားသမီးတို႔အားေပးကမ္းလိုေသာ္ သားသမီးအားလံုး၊
အညီအမွ်ခြဲေဝေပးၾကရမည္ ဟုမိန္ေတာ္မူခဲ့၏။ ( သြဟာဝီက်မ္း )

အို.အရွင္ျမတ္ ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးတို႔ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္မ်ဳိးတို႔၏ သာသနာ့ညီေနာင္းမ်ားအားလံုးကို
မိဘႏွစ္ပါးနဲ႔ ေဆြမ်ဳိးမ်ားကို ေကာင္းစြားဆက္ဆံသူမ်ားအျဖင့္ ခ်ီးျမင့္ေပးသနားေတာ္မူပါ။ ( အာမီးန္ )


ဘာသာျပန္ဆိုသူ.....မြဖ္သီႏူးရ္မုဟမၼဒ္...

If you like this please Link Back to this article...

No comments:

Post a Comment

မွတ္ခ်က္မ်ားတြက္ ေက်းဇူးတင္တယ္။

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...